Värmer i hjärtat!!

Fick ett inlägg av en alldeles underbar vän. Och det värmer sååå i mitt hjärta när hon skriver så till mig!!!
Hon är en av dom underbaraste människor jag känner. Och vi ses inte allför ofta men dom gånger vi ses så är det så fruktansvärt roligt.
Det är som om att komma hem på nåt sätt. Man känner sig trygg och älskade i deras lilla stuga =).

Ni ska självklart få läsa det:

HEJ LILLA GUMMAN. HOPPAS ATT DU VET ATT JAG FINNS HÄR OM DU BEHÖVER PRATA ELLER SÅ. VORE KUL OM VI KUNDE TRÄFFAS SNART ALLA 4. VI HAR JU SÅ KUL IHOP. SIST NI VAR HÄR SÅ SKRATTADE JAG SÅ MYCKET. SÅ JAG KAN GÅ OCH TÄNKA PÅ ER OCH SKRATTA LITE NÄR JAG TÄNKER PÅ VA ROLIGT VI HADE. DU ÄR EN UNDERBAR MÄNNISKA SOM TÄNKER PÅ ALLT OCH LITE TILL. ATT HA DIG SOM VÄN ÄR HELT UNDERBART. MEN JAG TYCKER DU SKA FOKUSERA MER PÅ DIG SJÄLV NU. FÖR DU ÄR SÅ VÄRDEFUL. GLÖM ALDRIG DET
ÄLSKAR DIG!!

Tack min underbara vän. Jag bli så glad och lycklig av att bara höra i från dig. Klart att vi ska ses snart. Vi får boka in en dag. Tack för att du finns och bryr dig. ÄLSKAR DIG. Många kramar Petra

Tack även till min mormor... Älskar dig oxå VÄLDIGT mycke.

Det som känns tungt och jobbigt är när det kommer upp saker som hänt tidigare i mitt liv. Som jag inte riktigt är klar med. Och att det hela tiden dyker upp mera saker.
Som jag skrev så trodde jag att jag va klar med många saker med där hade jag fel..... Det mesta handlar om "P" men sen finns det ju andra i min närhet.... som stör min tillvaro. Men som jag föhoppningsvis kan bryta med så fort jag får det jag vill ha tillbaka..... Min kärlek =).

Jävla Csn oxå som har slarvat bort m ina papper, så nu mpste jag gå och bråka med dom igen morgon. Och jag blir såå trött på dom. Det är inte ofta dom gör rätt..... Hur svårt kan det vara att hålla reda på papper....???? Nej jag orkar inte slösa min energi på dom idag... det får jag ta tag i, i morgon.

Nu ska jag fortsätta med mitt arbete.

Puss på er

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: mamma

Hej!!

Ett fint inlägg av din vän...Tråkigt med CSN. Skönt att det inte var något allvarligt med Malin..Kom ihåg att ta vara på dig och tänk lite mer på dig själv......Jag tänker mycket på dig....Jobbigt att bo så långt ifrån dig...Ring gärna om du behöver prata. älskar dig kram

2009-03-10 @ 21:23:19
URL: http://www.123minsida.se/susanne
Postat av: JOHANNA

DET VAR SÅ LITE. HOPPAS DET ORDNAR SIG MED ALLT. DU ÄR JU EN HELT UNDERBAR MÄNNISKA. MARKUS OCH DU PASSAR SÅ JÄTTE BRA IHOP. TÄNK VILKEN TUR VI HAR SOM HAR ER SOM VÄNNER.KRAM

2009-03-11 @ 13:22:45
Postat av: mormor

Älskar dig tänker på dig varje dag, och vill att du ska må bra och ha det bra.



älskar dig.

2009-03-12 @ 08:09:28

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0