Åldern....

Jag tror att jag börjar bli gammal... =) Jag vaknar jätte tidigt hela tiden. Härom dagen så vaknade jag 7.20, gick upp och satte på datorn. Hade inte så mycke att göra så jag börjar att kolla på  mina arbeten som jag har kvar att göra skolan.... Och vips så hade jag gjort klart 2 arbeten, så nu har jag bara det där förbannade spec. arbetet kvar. Men jag har bara lite rättningar att göra på det sen är det klart. Problemet nu är väl att jag bara ska ta för mig att sätta mig ner och verkligen ta tag i det... Och det är inte det lättaste vill jag lova. =) Tror att detta har med ålderna att göra.... Vem går frivilligt upp 7.20 som tonåring???? Alltså jag börjar att bli gammal =) Men jag trivs oxå med det =)

min utrustning till examen är iaf klar. Så det känns skönt att man har en sak mindre att tänka på. Festen är till största del oxå klar, det  är mat och lite små fix kvar.... Men det är ett stress moment. Jag kan ju inte köpa all mat förrän på fredagen tidigast... men men det ska nog lösa sig =)

Idag så är det packning och matlagnings som står på att göra listan, I morgon så åker jag på processpass i 3 dagar... Och denna gång så känns det faktiskt ok att åka. Dom andra gånegrna så har jag inte varit på pigg på att åka. Men jag har oxå varit jätte sjuk dom andra gångerna, så nu håller vi tummarna för att jag INTE blir sjuk =)

Nej nu har jag inte tid att sitta här länhre nu måste jag börja packa mm.

Ha det bäst tills vi hörs nästa gång!!!

Puss på er

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: jenny

hahaha o titulera dig själv som tonåring var väl lite o ta i? du är ju snart 50

2009-05-10 @ 09:44:55
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: Mormor

Klockan 7.20 då är det ju nästan lunch hi,hi.

jag går upp kl.6.00 varje morgon (nästan) då får man ut nest av dagen sova får man när man hamnar på hemmet.



Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2009-05-10 @ 13:07:51
Postat av: mamma

"Tonåring" var väl att ta i..

oftas går jag upp tidigare..

kram

2009-05-10 @ 21:47:27
URL: http://www.123minsida.se/susanne

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0