Hur ska man hinna allt??

Denna vecka har jag fullt upp.....

Idag så ska jag göra iordning mitt hår... Fixa lite med festen och ikväll så är det desperata =) I löv it =)

I morgon så är det skola, efter skolan så ska vi iväg för att hämta våra kläder till festen. Marcus + två till ska med och prova ut kläder dom oxå..... MÅSTE STÄDA SEN =(

På torsdag så jobbar jag..... Kväll men jag skulle helst vilja jobba dag... Ska se vad man kan göra åt det.... Hoppas att det går att lösa. =)

Och på fredag så jobbar jag dag, sen ska vi fixa alla bord, stolar mat mm mm. Och på lördag så smäller det. Det är då den stora festen är =)

Känner mig en aning stressad.... Men det ska nog gå bra =)

Känner mig lite nere samtidigt, men det är nog för att det är sååå mycke just nu. Och för att vädret är sååå trist. det är dock inget regn, men så fort inte solen skiner så blir allt så mycke tråkigare på nåt sätt..... VARFÖR???

Till Jenny: Vilka söta tofflor du har stickat..... Va duktig du är.... Man slutar aldrig att förvånas över dig =) *puss*

Borde egentligen göra mig iordning men jag är lite seg idag..... Lite tids optimist oxå tror jag..... Jag hinner =).

Skulle vilja åka och hälsa på Theresa i hennes nya lägenhet oxå... Men när ska jag hinna det??? Kanske på torsdag... Men Marcus är ledig då så jag tänkte att vi skulle ta en hel dag och bara städa, damma, skura, tvätta och diska..... Får se hur vi löser det...

Nej nu måste jag nog göra mig iordning iaf.

Puss på er så länge

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Det är inte bra att stressa! Jag har köpt mig en spikmatta det är perfert mot stress och värk i kroppen,(somnar bums på mattan) Hoppas din fest blir bra, och att du får många paket.



Kram i massor

2009-05-19 @ 14:21:18
Postat av: jenny

fanks honey =P

2009-05-19 @ 14:23:47
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: mamma

håller med mormor. inte bra att hålla på

så i detta tempo...Allt ordnar sig och blir bra...

Coola ner dig lite...är rädd om dig.

min plutt..

kram

2009-05-20 @ 12:54:59
URL: http://www.123minsida.se/susanne

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0