Nära nu!!! =)

Nu är det inte många timmar kvar till festen..... =)

Det är mycke som ska ordnas med i morgon. Får hoppas att det INTE regnar varken i morgon eller på lördag. Dom sa att det skulle regna i morgon men inte på lördag. Så håll tummarna.

Jag har sökt jobb idag =)... Sista ansökningsdagen är i morgon. Åååå jag är sååå nervös. Jag vill sååå gärna komma på intervju... Och får jag komma på intervju såååå SKA jag bara ha jobbet. JAG VILL, JAG VILL, JAG VILL. Håll tummarna för att det går vägen det oxå.
Förstå vad häftigt om man fick ett jobb så här efter examen. Skulle vara sååå kul. Det är ett vikariat i minst 12 månader med chans till förlägning =) Skulle vara välsigt roligt tycker jag.

Vi har även fått en ny titel.... På onsdag den 27/5 är jag officielt HUMANISTISK BEHANDLINGSPEDAGOG. Visst låter det fint!? Då har jag mitt examens bevis som kah kan visa upp.... Det ska jag rama in och ha i min hall så alla som kommer får se hur duktig jag har varit =)
                                                                                                                             

Nej nu måste jag nog sova.... Ska ju upp och jobba i morgon 7-13

Puss och godnatt

// Petra
                                                               

KOMMENTARER
Postat av: Johanna

Hallå där gumman. Va kul det ska bli i morgon. Klart det bli fint väder. Gud va duktig du har varit. Stort Grattis till din examen, du kommer passa utmärkt som behandlingspedagog, ( underbara du) Och Grattis på födelsedagen. Kram vi ses i morgon

2009-05-22 @ 13:48:09
Postat av: Mormor

Det är klart solen kommer att skina på vår underbara lilla Petra!!!!!!!!!!!!!!!



Nu går jag och jobbar hela helgen



kram och lycka till med festen

2009-05-22 @ 14:32:54
Postat av: mamma

klart solen skiner på dig min lilla plutt.

skall hålla tummarna för jobbet.

kram

2009-05-22 @ 16:15:57
URL: http://www.123minsida.se/susanne

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0