Närmare 30 än 20....

Japp, nu är man närmare 30 än 20. Och halvvägs till 50... =)
Min födelsedag kommer att spenderas till större delen i min soffa =)... Det är nog åldern... Tror jag =) Hahaha.

Gårdagen va JÄTTEBRA. Jag tror att alla hade lika roligt som jag iaf. 
Vi lekte lekar och åt massa mat mm mm. Och jag var omringad av helt underbara människor. Kan det bli bättre?

Jag kunde nog inte ha fått en bättre  25 års fest. Det tråkiga är bara att den är över nu. =(

Tänk va man planerar i flera månader och köper saker mm, sen är det över på ett par timmar. Men det var det värt =)
Många åkte hem tidigare än beräknat, så för mig och några till så vart det Harrys.... I hela min utstyrsel. Folk va på mig hela kvällen och tyckte att jag var skit snygg. Sen fanns det ju dom som tyckte att jag var helt dum i huvet... Men det bjuder jag på. Och det är ju typiskt örebroare. Jag kände mig ganska vacker efter lite alkohol iaf =)

Marcus va oxå JÄTTEFIN.... Sexigast på hela festen =)



Vi var finast på hela festen.... =)  Jag önska att festen skulle vara lite längre bara...
Har även filmat en del, så det ska bli kul att se. Ska åka och fixa så jag får det på dvd skiva..... =)

Alla presenter gör jag ett eget inlägg om..... Så ska nu få se lite kort oxå =)

Nu ska jag mysa lite med min kärlek <3

Puss på er så länge

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Kul att fetsten blev lyckad. Va fina ni är du och din stora kärlek.



puss o kram

2009-05-25 @ 07:54:59
Postat av: Jossan

Söta ni är :-)

2009-05-25 @ 23:34:40
URL: http://felicitablondinerna.blogg.se/
Postat av: mamma

Vad söta ni är tillsammans!!!!

Kul att festen blev lyckad.

kram kram

2009-05-27 @ 08:10:32
URL: http://www.123minsida.se/susanne

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0