Presenter =)

Här ska ni få se lite som jag fick när jag fyllde 25 år =)


Zorbing heter detta. Jag kommer att ligga inuti bollen och rulla ner för backen. Man kan välja på att ha vatten eller inte i bollen. Detta har jag velat göra i flera år men jag trodde inte att det fanns i sverige. Men det gör det och nu ska jag äntligen få rulla =) Tack mina älsklingar Marcus och Malin.


Som dom flesta vet ville jag ha en rosa cykel... Och det fick jag =)


Bad mössan fick jag för att när jag och Nina fick för oss att vi skulle börja simma, så hade jag precis färgat håret. Jag fick inte blöta ner håret i klor, så jag var tvungen att köpa mig en badmössa. Problemet med den var att den läckte, så nu fick jag en ny =) Jag fick även en massageborste att ha i duschen =) Tack underbara Nina och Angela
Det snyggaste förkläde fick jag av söta Monika. Klassen har ju en för kärlek till mina muffins, så jag var ju bara tvungen till att baka en sista gång till dom... med nya förklädet på =) Till det fick jag en wounderbaum som ser ut som bakelsen på förklädet och luktar vanlij, så bilen vart också glad. =) Tack igen.


Jag vet inte rikttigt hur jag ska tolka detta.... Morgon efter tabletter med mint smak, dusch tvål och doft ljus och några choklad bitar.... Luktar jag illa??? =) Också detta från Nina och Angela. Puss på er


Jag och Carro hade pratat om att gå på ladies night... Så det fick jag i present. Vi ska till V-ås den 18 september och bara ha en tjej kväll =) Tack snälla Carro och Andreas


Jag önskade ju mig som sagt en rosa cykel... Jag fick dock ingen riktigt rosa. Men jag fick pengar så jag kunde köpa mig en ny cykel.... Och det har jag gjort idag =) Se sååå fin den är. Tack systrar, mamma, mormor, moster


Sen fick jag en riskokare av min underbara älskling. Vi testade den samma dag. Det vart kyckling med basilika och rosotto, jättegott var det. man gjorde allt i riskokaren =) Puss puss på min älskling



Jo sen fick jag lite pengar oxå.... Tyvärr inte så mycke som på bilden =(

Jag tror att jag har fått med allt.... Om inte så ber jag om ursäkt om jag missat det... Då skriver jag det senare =)

Jag är sååååå nöjd och tacksam för allt.

Tack alla som var där och förgyllde min dag.

Puss på er och alla andra

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Jenny

haha rosotto på dig va =P

2009-05-27 @ 18:23:54
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: Mormor

Vad söt du är i badmössa och förkläde!!!!!!!

Älskar dig.



Puss på dig

2009-05-27 @ 19:18:36
Postat av: mamma

söt du är i badmössa..

Kul att du gillade dina presenter.

älskar dig.

puss o kram

2009-05-28 @ 08:48:56
URL: http://www.123minsida.se/susanne
Postat av: syster yster

Vilken fin cykel du har köpt dig! Riktig räser! =)



Är så stolt över dig syster yster!



Pöss pöss

2009-05-28 @ 21:59:43
URL: http://smakloken.blogspot.com

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0