Tappat Gnistan

Känner att jag har tappat gnistan för att skriva just nu!!! Men det har nog med att göra, att det är SÅÅÅÅÅÅ himla mycke som ska fixas nu på slutet.... Examen, 25 års-fest, jobb, skolarbeten. det är ju bara 23 dagar kvar till Examen =)
Så det är ganska så mycke nu!!!

Men det blir nog bättre efter att det har lugnat ner sig =). Då kommer jag att skriva mera. Nu får nu nöja er med att det kommer ett inlägg lite då och då =)

Vad har hänt sen sist??? Min bästis har varit här och hälsat på =) Åååå, vad jag önskade att hon flyttade hit =) Då kunde vi leka flera dagar i veckan =) Saknar henne och mitt ÄLSKADE gudbarn Elsa.. =)

Jag har spelat paintball för första gången oxå...... SÅÅÅÅÅÅÅÅ himla roligt. Jag trodde inte att det kunde vara så kul att springa runt i en skog och leka krig... Men där hade jag fel =). Glömde ju naturligtvis att ta en bild i min snygga outfit... Men jag kommer att spela igen så då får ni se då=).

Ja, just det ja.... Marcus har ju fyllt år och äntligen fått sin present.... Han ska få hoppa fallskärm =) Gissa om han vart glad??!! det var det BÄSTA han någonsin har fått, så det var ju jättebra. Ska bli kul att se när han väl ska hoppa. det blir ju dock inte förrän i Juni-juli. Det är lite bättre att hoppa då eftersom att det är lite varmare i luften, så man slipper att frysa =)

Nästa vecka så ska jag på processpass... Vi ska prata om våran familjekarta och ha terapi... Ska bli kul att åka på det sista processpasset och få umgås lite extra nu innan vi skiljs åt. man säger ju alltid: Vi MÅSTE hålla kontakten... vi ska ringa, skicka medd och ses. Men hur många håller det??!! Inte många. Och jag är inte bättre jag heller. Men jag hoppas på att jag håller kontakten med 3 st från klassen, resten kvittar. Och ni tre vet nog oxå vilka ni är =)

Till Mormor: Jag önskar mig en cykel... Med tjock ram och tjocka däck... Helst Rosa oxå =) Puss på dig.

Nu ska jag få i mig lite mat som min älskling så snällt har lagat till mig.

På återseende.

Puss puss

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Äntligen ett livstecken från mitt älskade barnbarn, skanar dina inlägg, kollar varje dag!!!!!!!!!!!!!

Kul att Markus blev glad över presenten. Hoppas du får jobb nu efter examen!



Kram

2009-05-05 @ 07:50:50
Postat av: jenny

julia har vuxit ifrån sin cykel, den är rosa...kanske vore nått för dig? =P

2009-05-05 @ 08:34:10
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: mamma

Äntligen ett tecken från dig

älskade dotter...Hmm cykel jag "rosa"

frå se vad vi kan göra..

Ha de gott

kram

2009-05-05 @ 10:02:47
URL: http://www.123minsida.se/susanne
Postat av: theresa

ett börjar på T (hoppas jag för din skull, jag vet vart du bor..) en på A och den tredje på N.



Är jag ute och cyklar?



Tänk om vi hade haft ett band - PANT, hade vi kunnat heta då! :D

2009-05-05 @ 23:01:22
Postat av: Jossan

Vad kul att du snart ska ta examen :)

2009-05-06 @ 08:02:52
URL: http://felicitablondinerna.blogg.se/

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0