Blää

Idag är ingen bra dag... Känner mig trött, ensam, hungrig...

Vet inte vad det beror på?! Jobbigt när man inte vet varför man är lessen. Ingenting känns roligt längre!

Tycker det är konstigt när jag har världens bästa älskling och jag får ju snart hem min Torsten oxå =)
Men inte ens det känns roligt längre. Jag vet ju att detta kommer att vara borta imorgon men det är ändå jobbigt att känslan finns just nu.

Just nu står älsklingen och lagar potatis & purjolöksoppa till mig =) Ååå, va jag längtar tills det är klart. Är sååå sugen nu.

Nej nu ska jag se bonde söker fru...

Puss och hej


KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Hej hjärtat, jag tror det beror på vädret:)



kram

2009-11-25 @ 21:31:33
Postat av: Mamma

Hej!!!

älskade dotter, jag håller med mormor....tor att det även kan vara allt runt i kring med julen. Men det går över....Vi mår alla lite dåligt vid den här årstiden.

kram

2009-12-01 @ 07:23:13

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0