Julbak

Hade sååå himla tråkig idag... så jag bestämde mig för att baka lussekatter!! Har aldrig gjort det förut...
Och jag förstod inte riktigt att dom skulle svälla såå mycke som dom gjorde, så jag packade plåten full =) Haha, jaja, jag fcik skära isär dom så dom vart ju inte allt för fina.... Skit samma det ska ju ändå bara stoppas i munnen =)
Men ja tyckte inte att dom smakade så mycke saffran... Och sen var dom nog inte riktigt helt klara.. Skulle nog ha haft dom i ugnen iaf 2 min till. Men dom går att äta när man är sugen iaf =)

Pappa uppdaterar mig hela tiden om hur det går med Katthuset.... det kommer att bli sååå fint =)

Här kommer några bilder:

 


Första dagen...


Nu har det till kommit tak och golv =)...


Nu är ribborna på plats... Nämen titta han har ju fått ett litet fönster oxå =)


Nu ska det målas... Svart med vita knutar =). Isolering ska dit och skydd för taket...
Fortsättning följer....

I morgon natt så åker vi till ULLARED =) Vi får se hur det går att hålla sig vaken innan vi ska åka... jag är ju ingen natt människa nu förtiden =). Men det ska nog gå bra. Det blir mycke coca cola på vägen ner... Då kan jag definitift inte sova.. hihi

Det ska bli sååå skönt att sova ut i morgon bitti... Mobilen ska stängas av och det är nästan så jag funderar på att dra ur ringkloclan oxå.... Det finns ju idioter som står och ringer på dörren tills man öppnar...
SÅ NU VET ALLA ATT JAG SKA SOVA I MORGON.... STÖE EJ =)

Nu ska jag nog göra mig iordning för natten... huvet börjar att dunka, så det är nog dax!!!

Puss puss


KOMMENTARER
Postat av: Jenny

Åhh nu kliar det ju nästen i fingrarna o ringa ungefär samtidigt som jag ger Lexie morronmålet MOHAHAHAHA

2009-11-28 @ 08:10:03
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: Mormor

Vad duktig du är att baka! Och Torsten får ett fint hus.Va duktig pappa är att snickra.Nej nu blir det Marieberg:)

2009-11-28 @ 08:32:26
Postat av: Mamma

Det såg gott ut, duktig du är att baka. FInt hus torsten får.

Hoppas ni hade det trevligt i ullared och att du hittade många klappar till mig....L

kram

2009-12-01 @ 07:18:32

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0