Ny Design =)

Visst vart bloggen SKITSNYGG!?
Jag är sååå nöjd... Som vanligt är det underbara Knixie som har fixat detta åt mig. TACK TACK TACK igen Knixie =).

Jaha i morogn börjar jag på mitt schema... Känns kul. Nu vet man ju hur man jobbar framöver. Men det konstiga är att varje gång man går på ett schema... så jobbar man dom dagar som man har nåt planerat. det slår aldrig fel...

Och på söndag nästa vecka så blir det antagligen Ullared.... Nu ska det handlas till vårat nya hem =) Kanske några julklappar oxå.

Måste försöka få med mig nån mer som har körkort... Nu är det jag och 2 till, men ingen utav dom andra har körkort. Känns lite jobbigt att köra dit och hem själv. Kan ju vara skönt att kuna byta med nån. Det är ju endå 40 mil som ska köras....

Nej nu ska jag gå ut och över lämna Filip till sin mamma. Han har varit här och kollat på Harry Potter med Marcus =)

Puss och kram


KOMMENTARER
Postat av: knixie

Kul att du tycker så mycket om den.

Ett tips. lägg in signaturen som miniatyr bild när du lägger in den.

kram

2009-11-22 @ 21:22:52
URL: http://knixiesbloggdesign.blogg.se/
Postat av: Mormor

Oj vad bra sidan blev.Blev sockerkakan god? Ullared det låter ju kul!



Kram

2009-11-23 @ 08:08:23

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0