Såå nöjd =)

Jag är bara så nöjd med min nya design... Jag som först tyckte att min första design som Knixie gjorde var sååå snygg men detta.... Oj oj oj. Är inne på bloggen flera gånger för att bara titta =)

Nu har vi fått en till som ska med till Ullared som har körkort =) Skönt. Så nu bär det av på söndag. Ska bli sååå kul. Hade ju varit roligt att få med älskling på detta eftersom att vi ska handla till lgh. men jag vet hur det kommer att bli om han följer med... Han kommer att klaga på att det är mycke folk, han vill åka hem mm mm. Så det är lika bra att han stannar hemma. Han kan åka dit med sina vänner som inte vill gå där i flera timmar, som vi ska göra =)

Idag så är det jobb som gäller. Känns inte så roligt... Känns som om jag har festat hela helgen!! Är ju inte van att vara ledig en hel helg, och vi har verkligen inte gjort ett skit känns det som. kanske därför man är trött =)
Och i morgon så ska jag med jobbet på glöggkväll =) Hoppas på att det blir roligt. Gott är det ju iaf.



hungrig som bara den är jag oxå... men orkar inte göra nån mat eller rättare sagt, jag vet inte vad jag ska göra eller är sugen på. Konstigt att det alltid ska vara så svårt att komma på vad man ska äta.
Tänk alla som har barn och MÅSTE laga mat varje dag och tänka efter så att barnen får en allsidig kost. 
Jag skulle ALDRIG klara det, kanske därför jag inte ska ha barn heller. Mina barn skulle få äta snabbmakaroner med köttbullar, kanske att jag skulle variera med att byta ut köttbullar mot korv ibland.... Stackars barn =)

Jag är sugen på potatis och purjolöksoppa med rökt ål till och nybakat bröd. Mmmm det lät gott i mina öron. Kanske att älskling kan göra det åt mig ikväll så jag får lite mat när jag kommer hem =)
Jag kan inte göra sån soppa som Marcus kan. Den blir sååå krämig och god.



Nej nu vart jag så hungrig så nu måste jag ta mig nåt att äta.

Puss puss




KOMMENTARER
Postat av: Mamma

Ja din sambo är verkligen duktig på att laga mat....Förstår att du är hungrig.....

kram

2009-11-23 @ 12:12:51
Postat av: Mormor

Du måste äta ordentligt, Bra att du fick med en till som kan köra bil!



Kram

2009-11-23 @ 13:39:43
Postat av: Maria

jätte fin sida Petra, blir bra sugen på att skaffa mig blogg igen, faktiskt :P

Hoppas att allt e bra med er?

Ha en superkul dag på ullared på söndag :)

KRAM

2009-11-23 @ 13:39:52
Postat av: Pappa

Du har verkligen lyckats med den ny designen...

Hoppas du få en fin söndag... Och ta de lungt.

2009-11-24 @ 18:04:35
Postat av: Din bajs

Men jag är glad för ju snart hem Torsten =) o det går bra med svenskan?

2009-11-25 @ 07:38:36
URL: http://rebblan.blogg.se/

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0