Vi har...

kommit en bit på vägen med renoveringen!!! Vi åkte för att kolla färg till Marcus rum... Han fick som han ville =) Han vill ha grått i det rummet... Så vi köpte 3 olika prover på olika nyanser. Och tur var väl det... Den första färgen, Ja den är bajsbrun, den andra är oxå brun och den tredje är lite brun-grå.
Hur kan detta vara möjligt??? Färgen i burken är ju grå... Men på väggen blir det brunt!! KONSTIGT!

Det syns inte att det är bajsbrunt...Kanske pga blixten... Men ni ser ju, det är ju inte grått iaf...

Igår va vi iväg och köpte nån tejpbit som ser ut som frostat glas nästan... Så nu blir nog grannarna lessna när dom inte får titta på mina vackra BOOBS varje dag jag duschar =) Hihihi. Ska bara försöka att få tummen ur på Marcus så han tar tag i det... Han har ju jobbat med sånt så det är väl bäst att han gör det =) Han är VÄLDIGT långsam i starten men när han väl har kommit igång så går det undan.?!

 

Maria: Jag det tycker jag verkligen att du ska göra. Jag följer gärna med till bus & leklandet oxå. Så får "mina" barn oxå leka av sig lite =). Hade du tänkt ut en specifik dag??? Så att jag inte jobbar, då frå jag ta ledigt =). Ååå va roligt det skulle vara om du kom =) Kramar

Vart ingen intervju idag. Chefens barn va sjuka så vi flyttade fram det en vecka istället. Och jag klagar ju inte, var inte upplagd för en intervju idag. Så det passade mig perfekt =)

Har fått en tid till VC nu oxå. Jag har ju ett jättefult är på min axel som har börjat att klia och växa som bara den så nu hoppas jag på att dom tar bort den och inte påstår att det är ett skönhetsfel som dom sa sist...

Nepp nu väntar duschen sen ska jag hjälpa Carro lite med att leka Taxi =) =)

Puss och hej

//Petra 

 


KOMMENTARER
Postat av: din bajs

Hört talas om duschdraperi din tit flasher?

2009-11-12 @ 19:23:19
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: Anonym

så det blev Markus rum!!!!

kram

2009-11-12 @ 22:08:24
Postat av: Anonym

Hade inte tänkt nån specifik dag. Jag vet inte hur jag jobbar eller nått men till Örebro skall jag :)

Mitt nr är 0738-452600 om du vill ha så kan du ju sms bland ;P



KRAM

2009-11-13 @ 17:52:58

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0