Glömmer bort

att jag har bloggen.... Mitt liv består just nu av jobb. Jag hinner knappt se min man. Hinner inte umgås med vänner heller.

Men det börjar att lugna sig nu iaf. Ska börja jobba på ett boende för handikappade om ca 2 veckor och nästa vecka så ska jag på en till jobbintervju... Så det känns jättebra =)

Jobbet i hemtjänsten är väl inte det bästa just nu.... Mycke bråk och irritationer vilket gör att man är sååå trött och slut när man kommer hem så man inte orkar nånting. Konstigt det där att nån/några kan förstöra för en hel grupp!!!

Mitt schema slutade förra veckan men jag har jobb HELA denna och nästa vecka oxå... Sen hoppas jag att det blir lite lugnare.... Att jobba 100% inom vården är ingen dans på rosor. Det tar  mer på krafterna än att jobba 100% i tex ica butik... Dom som inte jobbar i vården kan nog inte förstå vilket jobb det är vi gör!!!

Nu ska jag städa lite!!

Skriver nästa gång jag har tid/ lust

Puss puss

//Petra

 

KOMMENTARER
Postat av: Jonna

Måste bara säga att det är faktiskt lika tungt att jobba i mataffär som inom vården, tycker jag iaf som gör båda två. Lycka till på nästa intervjuv! Kram

2009-10-13 @ 08:17:48
Postat av: Mormor

Väntar på bilder av köket! Lycka till med allt.

kram

2009-10-13 @ 11:28:30
Postat av: Jossan

Kan hålla med att det är tungt i vården. tror nog hemtjänst är det tyngsta ibland...jobba lite med allt möjligt. Men tyngst ja Vården.

Kram

2009-10-14 @ 08:19:12
URL: http://felicitablondinerna.blogg.se/

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0