Helgen =)

Helgen har varit bra. Jobbade fredag kväll
På Lördagen så kom min älskade storasyster... Hon kom för att göra sig fin i håret. Underbara Malin hjälpte henne med detta.  Och jag fick oxå en ny frisyr =) Tack underbara du =) Så nu är det roligt att göra iordning håret igen.

I dag så har vi inte gjort så mycke... Har åkt runt och kollat på olika ställen där vi vill/ kan tänkas bo på =) Det har varit lite mysigt.

Nu väntar jag på att min älskling ska vara klar med maten... Mmm, är riktigt hungrig nu.

I dag vart det bestämt att jag ska åka till BÄSTIS första helgen i nov =) Ska åka upp med Pappa (Hasse) Och Carina =) Man får ju passa på när man får sällskap iaf =) Och förhoppningsvis så kan jag och bästis gå ut och fira lite bara vi två... Det är ju som sagt ett par år sen vi festade ihop. Så det ska bli roligt. =) <3 <3 <3

Och på onsdag så ska jag på ytterligare en jobb intervju =) Håll tummarna...


Nej nu har jag inget mer att förtälja... På återseende.

Puss puss

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Gick det bra på intervjun?

Vilket jobb hoppas du på?

Är köket klart?



Krammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

2009-10-21 @ 17:21:23
Postat av: Anonym

varför skiriver du inget för :(:(:(

2009-10-30 @ 09:35:16
Postat av: mormor

HÄNDER DET INGET I DITT LIV VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNTAR VARJE DAG. :(

2009-10-30 @ 19:21:38

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0