Hmm...

Nu är äntligen köket klart.. nästan!! Lite lister som ska sättas dig och nya handtag till skåpuckorna, sen är det klart.

Jaha, vad har hänt sen sist?? Jag va ju på arbetsintervju i torsdags... Det var den bästa intervjun jag någonsin har varit på =) Hon va jätteglad att hon hade hittat mig. Hon trodde inte att såna som jag ville jobba inom vården *skryt* Så nu skulle hon leta upp några brukare och presentera mig och hoppas på att dom fastnar för mig.... Som sagt vem skulle inte göra det??

Nu är det vara att vänta på att hon Ska ringa mig igen =)

I veckan är det bara jobb som gäller... Inte så roligt men nödvändigt. På fredag så går mitt schema ut =( Har varit skönt att veta vilka dagar man ska jobba och veta det en långtid innan oxå. Nu ska vi börja med sån där jävla sms tjänster. Vilket menas med att när det fattas vikarier så kommer det att skickas ut medd till alla vikarier och den som först svara får jobba.

Så nu ska vi alltså betala för att jobba, vi kan ALDRIG lämna telefonen, och så måste vi vara jävligt snabba på att ringa eller skicka sms. JAG VILL INTE HA SMS TJÄNSTEN!!!!

Ska ha möte om detta i morgon.... Då ska jag minnsan berätta vad jag tycker om detta.. Så det så!!

Nej nu ska jag mysa lite med min älskling!!!


Puss och godnatt

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Väntar på bilder på köket:)

2009-10-07 @ 14:10:00
Postat av: Din bajs

Ja det får du gärna göra! Har massa mer idéer till tårtor men det är för få som fyller år =P

2009-10-08 @ 18:04:36
URL: http://rebblan.blogg.se/

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0