Hoppsan Kerstin...

Bloggen har jag helt glömt bort... =)

Det har varit så mycke nu hela tiden... Jag har fått 2 nya jobb =). Men vet inte riktigt hur jag vill ha det. Vi får se. Sen letar dom ju efter en brukar inom personlig assistent oxå, så utan jobb lär jag ju inte vara =)

Mormor: Köket är klart förlängesen =) Nu är det hallen som ska renoveras. Men vi kan inte enas om tapet... så vi håller lite på fundera på hur vi vill ha det. Jobbet har jag fått 2 st. Har varit på de ena jobbet nu i veckan och ska börja  på det andra nästa vecka =) Du får komma hit och fika lite, så bakar jag tills dess =)

Annars då??? Ja som sagt vi ska försöka ta tag i hallen... Köpa inredning till kök och vardagsrum... Med vi får inte riktigt tummen ur.

Vi har disskuterat hur vi ska göra med Torsten. Jag vill ju ha hem honom NU. Jag satt och tänkte på hur löänge vi kanske får bo här och jag är inte beredd på att låta han bo där i max 5 år till. Han ska hem till sin riktiga mamma och pappa =) <3<3<3 Så nu har vi pratat med föreningen om att sätta in en kattlucka... det ser ju inte jätteljust ut men jag ska fortsätta att kämpa för att få det. Tycker att min älskling ska få den lilla lyxen att komma och gå som han vill, nu när han ändå är van vid det. Jaja, har tänkt en hel del på det... kanske kan man komma på en annan lösning.

Nån som har några ideer på hur Torsten kan komma och gå som han vill utan kattlucka.... Tänk oxå på att jag bor på andra våningen. Det är ca 5 meter från balkon ner till marken.

Nästa vecka åker jag till BÄSTIS =)

Ska försöka att ta lite kort på lgh. Men jag glömde ju att ta kort på golvet inna vi la nytt. Men vi har ju samma golv på jobbet som vi hade, Ska bara ta kort på det. Sen får ni se hur det ser ut =)

Nu ger jag mig här, Och lovar att jag ska föröka att uppdatera lite ofta nu =)

Puss och kram

// Petra

 

 


KOMMENTARER
Postat av: din bajs

Slå sönder en ruta som han kan hoppa in o ut genom

2009-10-31 @ 15:21:46
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: Mormor

Äntligen ett livstecken från dig.Oj vad kul.

kommer och besiktar någon dag när vi är lediga samtidigt du och jag.

älskar dig

kram

2009-10-31 @ 16:39:15
Postat av: Julia

Helu Petra :) Yes, hon börjar på E och slutar på ivor ;) Hört talas om henne förut kanske? :)



Kram Julia

2009-11-01 @ 14:10:13
URL: http://billylife.blogg.se/

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0