I morgon...

Smäller det. Då tar vi vårt pick och pack och flyttar =)

Igår så va underbara Malin här och hjälpte oss att packa HELA lägenheten. Tack underbara du, puss till dig. Det enda som är kvar att packa är frys och kylskåp. Allt annat står i kartonger. Nu är det bara städningen kvar och jag ska försöka att ta tag i det mesta idag. Måste alla fall få rent kök och badrum idag, och det är ju det som är det jobbigaste. Men det ska nog gå bra!! Nån som vill hjälpa till?????

Jag har inte gjort så mycke mer än att jobba.... Det tar på krafterna att jobba 7-16 varje dag sen typ förra tisdagen. Men nu är jag ledig i 5 dagar sen är jag på banan igen =)

Har ganska mycke för mig denna mån....

Denna helg: Flytt, fira Carro, fira Tomas, städa. Till veckan jobb.
Nästa helg: Ladies night, återträff med klassen =) Och sen är det fallskärmshoppning för Marcus
Helgen därpå: Till säffle och fira mina älskade systrar. Sen har ju sötaste Lexie dop då oxå som naturligtvis krockar med Säffle men vi kanske kan ordna till det.

Och den 25/9 Så händer det oxå nåt roligt. Men det säger jag inte nu.... Det får ni veta sen =) Hihi.

Jag har ingen lust att ta tag i städningen.... Jag vill bara ta det lugnt. Fast helst av allt så vill jag köpa saker till nya lgh. Men det har jag varken pengar el tid till =(

Nehe om man skulle ta tag i sitt liv och göra lite nytta =).

jag skriver mer efter att vi har flyttat =)

Till min bajs: Snart får du komma och äta lite sås =)))))

Puss på er

// Petra


KOMMENTARER
Postat av: din bajs

jag läääängtar!! =P

2009-09-10 @ 09:38:59
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: Mormor

Hoppas snart få komma och se nya lyan!!!!!

Älskar dig Puss o kram

2009-09-10 @ 19:56:00

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0