Jag bor...

I kartonger!!!



Varje dag så står jag och river i dessa kartonger.... Kolla in tapeten... den är gräslig. Men snart är den borta =)



Lite fler kartonger så pryder vårat vardagsrum....


Oxå i vardagsrummet... Lite mat och en mikro =)

Just nu håller vi på att renovera köket. Det var blått innan och nu ska det bli vitt, så man kan välja vilka färger man vill sen på gardiner och annat =). Just nu är det takmålning och lister som målas. Sen ska tapeter upp och nytt golv ska läggas. Så den som har tråkigt för gärna komma och hjälpa till =)

Bilder på köket kommer sen =)

Idag hade jag tänkt att kolla på tv för en gångs skulle, det har jag inte hunnit med nu dom senaste dagarna. Har ju haft sååå himla mycke att göra. Har ju inte handlat tapeter än heller och taket måste ju torka först oxå.... Jag vill inte vänta mer, Vill göra klart allt NU =)

Men oj va fint det kommer att bli när det väl är klart. Och med denna takt så kommer det nog att gå ganska så fort.

Nu ska jag som sagt kolla lite på tv och ta igen mig.

Puss puss

// Petra


KOMMENTARER
Postat av: din bajs

Tur att du är så liten så du får plats i en kartong då :P

2009-09-15 @ 16:43:08
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: din bajs

Vad ska du göra i helgen? Tänkte om Larssa skulle meka med sin bror kanske vi kunde leka? meka leka

2009-09-15 @ 18:20:32
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: Mormor

Oj vad jobbigt att bo i kartong.Det tar uj tid att renovera hoppa ni blir klara till jul :)



Kram

2009-09-16 @ 13:00:20
Postat av: Maria

Det är ni och kartongerna, men det kommer du snart slippa. Lycka till.



Puss KRAM

2009-09-17 @ 13:20:02
URL: http://minalejon.se/emilia

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0