Jobb intervju....

Fick samtal i morse... JAG SKA PÅ JOBB INTERVJU I MORGON.... IGEN =)

Just nu känns det som om jobben rullar in =). Nu ska jag ju inte ropa HEJ än men jag hoppas att dom fastnar för mig =) Jag menar vem skulle inte göra det ;)!?

Så nu kanske man slipper a-kassan och deras sjuka regler. Om jag nu får detta jobb så har jag 3 jobb och då kan jag väl knappast behöva a-kassan eller????

Ska måla lite lister idag sen blir det promenad med Linnéa och Tara. Ska ta oss en sväng till coop, så jag kan posta ytterliagre en ansökan... det jobbet jag helst av allt vill ha. men jag skulle tippa på att det är många som söker det. Så det kan nog va ganska så svårt att få det =( Men jag ska hålla tummarna för mig själv iaf... Ni får naturligtvis oxå göra det... Kanske hjälper det mig!!? Vem vet.

Nehe måla lister och sen duschen... som jag inte har tagit mig till än =)

Puss så länge

// Petra


KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Ta inte på dig för mycket jobb!!!!

Kram

2009-09-30 @ 13:25:46
Postat av: knixie

Lycka till

2009-10-02 @ 11:33:48
URL: http://knixie.com
Postat av: knixie

jag har ny blogg =)

2009-10-04 @ 00:50:16
URL: http://knixieofamiljenknas.blogg.se/
Postat av: Jossan

Lycka till med jobb....skulle va myspys om du jobba på mitt :-)

KRAM

2009-10-04 @ 19:53:49
URL: http://felicitablondinerna.blogg.se/

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0