Min man lever =)

Idag så skulle min man äntligen få göra sitt hopp som han fick i 30 års present.

Han fick ett tandemhopp.... Gissa om jag var nervös!! Herregud jag kan ju ha betalat min mans död!!

Men det gick jättebra =)



Jag har alltid sagt att jag ALDRIG skulle göra nåt sånt där men väl på plats så vart jag skit sugen på att hoppa.
Så nu har vi bestämt att vi ska hoppa till våren =) Marcus sa att det var det häftigaste han någonsin har gjort. Och jag kan ju inte vara sämre jag, så nu måste jag hoppa =) Jag är redan nervös =) Hahaha

För övrig så har det varit fullspäckat i helgen. Fredag: Ladies night, Lördag: Klassträff och idag söndag: Fallskärmshopp =)

Nu är det arbetsvecka som gäller igen. Och vi har sagt att nu MÅSTE vi ta tag i köket på riktigt. Vi har alla saker som behövs, det är ju bara vi som ligger lite på latsidan. Så i morgon efter jobbet så ska vi måla golvlister, spackla och slipa. Sen förförhoppningsvis på tis-ons så är tapeter och golvet lagt =), Sen är det bara att fortsätta på nästa rum...!!!

Ska försöka att skärpa mig med uppdateringen.... Hoppas ni fortfarande kikar in och tittar på bloggen =)!?

Puss och godnatt

// Petra

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Äntligen! Är här flera ggr per dag! Mormor vill inte att du hoppar fallskärm:( Kämpa på med renoveringen.

älskar dig.

2009-09-21 @ 08:00:37
Postat av: Maria

lusläser :)

2009-09-21 @ 08:12:07
URL: http://minalejon.se/emilia
Postat av: din bajs

Fy fan för o hoppa, blir ju skitnödig bara av o läsa!

2009-09-21 @ 14:11:04
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: din bajs

Ja kanske fredag, beror på om vi ska hämta Julia eller om dom kommer ut. Vi kan väl höras när du ringer o sjunger för mig? PUSS

2009-09-22 @ 12:11:03
URL: http://rebblan.blogg.se/

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0