Snott av Maria!!

Reglerna är enkla. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar (förutom på fråga 1)! Utnana hur många du vill, Lycka till! Jag utmanar Min bajs, Mia, Ella & Bästis

 

1. Vad heter du? Petra

2. Ett ord på fyra bokstäver: Palt

3. Flicknamn: Pernilla

4. Pojknamn: Peter

5.Yrke: Plåtslagare

6. Färg: Plommonlila

7. Klädesplagg: Pike tröja

8. Mat: Pasta

9. Sak i badrummet: Plattång

10. Plats/stad: Piteå

11. En orsak att vara sen: Polisen

12. Något man skriker: Panik

13. Film: Pippi Långstrump

14. Något man dricker: Pepsi

15. Band: Panthera

16. Djur: Pungråtta

17. Gatunamn: Prosgatan

18. Bil: Peugot

19. Sång: Proud Mary



På återseende

//Petra


KOMMENTARER
Postat av: theresa

men varför utmanar du inte mig för? :'(

2009-09-12 @ 14:20:19
Postat av: Petra

Theresa: Jag har ju inte ens adressen till din blogg.... Det ska ju vara så man kan se dom andras svar!! Men Jag utmanar dig oxå =). Men jag vill ha adressen och lösenordet om du har kvar det så =)



Puss

2009-09-13 @ 11:26:16
URL: http://littlepetra.webblogg.se/
Postat av: theresa

det är samma som vanligt http://legosoldaten.blogspot.com - nej inget lösenord längre, tagit bort all så information så det inte behövs längre. :)

2009-09-14 @ 21:50:19

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0