Uppdatering =)

Nu är det som sagt ett tag sen jag skrev. Har varit en hel del med renovering och jobb.

Men nu är köket så gott som klart. Lite lister, nya skåp, och lite inredning så är allt som det ska sen =)

Vi har bestämt oss för att vänta lite med att renovera nästa rum. Vi orkar inte ta allt på engång.
Men nästa rum blir iaf hallen eftersom att det bli samma golv i hallen och köket.

Vad har mer hänt... Jag har varit på jobbintervju, FICK JOBBET =).

Jag har hunnit med att träffa mina systrar.... iSäffle. Påminn mig att inte åka dit i onödan... =) Det var höstmarknad där och bara skit som vanligt. Jag hann med att åka virvelvinden 1 gång iaf. Alltid något.

Marcus körde omkull på motorcykeln.... Så nu har han en motorcykel som inte är hel och hans ben är lite trasigt.
han jobbar ändå, efter jobbet åker han hem för att fortsätta jobba. Allt för att jag ska bli nöjd =) Tack min underbara älskling <3


Nu är jag ledig i 2 dagar.... Vad ska man göra då?? Jag har inte varit ledig i två dagar på evigheter om man bortser från helgerna. Men då är ju alla andra oxå lediga. Men va gör man när man är ledig mitt i veckan???

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det frukost!!

Puss puss

Petra

KOMMENTARER
Postat av: Ebba

Grattis till jobbet:) vart är det du ska jobba?

2009-09-30 @ 10:44:25
Postat av: Mormor

Vilket jobb blev det? fast eller tim? När jag är ledig så är det städning tvätt handla fönstertvätt

mm

Ha en bra dag

2009-09-30 @ 13:24:18

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0