Assistent på försörjningsstöd!!!

Japp, idag kom beskedet..... På måndag så börjar jag som assistent på försörjningsstöd =)

Nu anser jag mig som vuxen och har ett riktigt jobb =)

Tisdagen blev en bra dag.... Torsten kom hem och det var då dom ringde och ville träffa mig. I onsdags så var jag inne och träffade mina nya chefer och idag så vart det klart!!!

Detta är bara för bra för att vara sant =)

Jag som var så avundsjuk på min Bästis som hade fått en fast tjänst i hemtjänsten. Och hon är värd det mer än någon annan =) Och nu slipper jag vara avundsjuk, för jag har oxå fått ett jobb =)

Nej nu måste jag göra mig klar och förbereda mig för att meddela mina kära arbetskamrater på mitt "gamla" jobb.... =)

Puss puss


KOMMENTARER
Postat av: knixie

GRATTIS!

Hoppas du kommer trivas!!!!

2010-04-08 @ 19:28:37
URL: http://knixieoknas.blogspot.com
Postat av: Mamma

Hej!!!

Kul att du fått jobb hoppas du skall trivas.

kram

2010-05-04 @ 18:31:12

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0