....

Veckan har varit bra... Men oj va trött jag har varit!! Igår va jag så trött att jag hade kunnat gå och lägga mig redan vid 19.00. Men jag höll mig till 22.30.  Och så tänkte jag att nu jäklar ska jag ta sovmorgon.... Men när vakanra jag... 06.45. VA FAN, jag vill ju sova!!! Men men , det är väl bara att gilla läget. Nu är jag iaf uppe även om jag är trött så kan jag inte somna om =(.

Borde egentligen städa just nu men det finns det ingen ork till!! Vi får ju grill gäster ikväll... Men städningen får jag ta tag i senare!!! Först så ska jag upp på stan för att träffa en gammal klasskamrat från högstadiet som har flyttat hit till örebro. Det ska bli kul att se och träffa henne. Vi har ju inte sett varandra på 10 år.... Tänk för 10 år sen så slutade jag 9:an.... Oj va gammal man känner sig när man tänker på det!! Fast det känns som om det bara var för några år sen!! Va fort allting går.

Jobbet går bättre och bättre!!! Jga har lärt mig en liten del av allt som ska läras in.... Men det ör ju ett helt universum att lära sig så det kommer att ta tid.... Men jag trivs och tycker det är roligt!! Jag har överlag bra arbetskamrater.... Sen finns det ju idioter på alla ställen och det får man leva med.... Tyvärr!!!

Torsten är som han är... Han är bort i ca 2 dagar, sen kommer han hem, äter lite, kelar och sover för att sen gå ut och vara borta ett tag igen!! Jaja, huvudsaken är ju att han kommer hem!!

Nej nu ska jag titta på Oprah... det verkar spännande idag... Barn som varit utsatta av misshandel mm i sitt hem av sin egen mamma och styvfar!!!

Puss och kram på er!!


KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Kul att läsa din blogg.kram

2010-04-18 @ 13:47:54
Postat av: Mamma

Kul att träffa sin klasskamrat efter så många år.

Skönt att Torsten är hemma igen.

2010-05-04 @ 18:32:57

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0