Hemma igen =)

Min älskade Torsten är nu hemma igen =) Vi får se hur länge det varar.......

Hihi i morgon är det många nya möten... Men det säger jag inget om än!!! Kanske en annan dag =)

Då har jag ju iaf nånting att skriva om. Har funderat på om man skulle lägga ner bloggen eller inte. Men efter att Bästis har varit här och Mia har puschat till att jag ska blogg så kanske jag gör det!!!

Bästis & Mia: Jag kanske får göra som jag sa sist.... Ja, ni vet!!! Hahaha

Jaja, nu kan ingen säga att jag inte bloggat på ett tag.... 2 inlägg på samma dag, det var inte igår =).

Jag måste fortsätta att jobba lite nu men jag ska försöka att skriva lite mer =)

Puss och Kläm




KOMMENTARER
Postat av: Anonym

Äntligen ett livstecken:):):)

2010-04-07 @ 14:54:03

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0