Nervös....


Sitter och väntar på att få skjuts in till stan.... Ska in och träffa min nya chef och den som ska hjälpa mig så här i början =) Ska bli väldigt spännade. Ska bli häftigt att få lära sig nåt alldeles nytt. Hoppas bara att jag kommer att klara av det... Jag lär mig det nog sakta med säkert =)


Igår så var det ju min älskade bugg... Gissa om det går fort nu!!! Jävlar vad folk har blivit bra och duktiga. Det är nu det börjar att hända saker!!! Nu kan vi ofta köra en låt utan massa avbrott. Igår vart jag tillfrågad om jag ville börja med par träning med en av killarna på kursen..... Har inte riktigt bestämt mig än... Jag hade tänkt att jag skulle gå på trivsel kvällen först och se om man kan hitta nån som man oxå kan lära sig utav =). Jaja, vi får se hur det blir. Men det var kul att bli tillfrågad iaf =). Men att köra par träning och sen vidare till tävling är ju mitt mål med detta.... Hoppas att man kan börja så snart som möjligt!!! =)

Nepp, nu ska jag göra det sista innan jag ska åka =)

Puss puss



KOMMENTARER
Postat av: Anonym

Lycka till!!!

2010-04-10 @ 00:08:19
Postat av: Mormor

Va bra att du är på gång igen.

2010-04-13 @ 13:29:21

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0