2010

Nu är det nog dax för årets första inlägg.....

Jaha vad har hänt sen sist??? Jag har som vanligt mest jobbat =(.

Julen var bra och nyår likaså. Och jag måste erkänna att jag tycker att det är skönt att allt detta med jul och nyår är över. Nu ska jag bara blicka framåt och hoppas att detta år kommer att bli nåt alldelses underbart =)

Torsten går det jättebra med... Han trivs som fisken i vattnet. Men det har ju varit såååå jävla kallt ute så min lilla älskling har knapp velat gå ut. Han tvingar sig ut för att göra sina behov och sen snabbt in igen. Han är ju lite knäpp, eftersom att han har kattlåda inne. Men den använder han bara på nätterna när matte och husse ligger och sover =) Han har hittat sin plats i huset iaf, antingen så ligger han i fönstret eller i badkaret.... Han vill inte dricka vatten ur sin nya fina vattenskål, han ska helst dricka i badkaret =)

Och dessutom är det en katt som tycker sig äga Torstens hus.... Han har legat där några gånger och så fort jag har upptäckt katten så har jag försökt att skrämma honom.... Men han bryr sig inte. Jag har öppnat taket för att fösa ut han... Men han rör sig inte... Jag har knuffat honom, utan att han rör en min. För att få ut katt j*veln så har jag fått vända huset uppochner.... Men den j*veln kommer tillbaka, så nu har vi fått gjort så att när Torsten är hemma så vänder vi på huset så att ingången är inåt väggen. Vi har hört katten komma flera gånger och varje gång är jag på väg ut för att kasta en hink vatten på han, Men han har försvunnit innan jag har hunnit ut.... Men en vacker dag så kommer det där j*vla katten att få en hink med vatten på sig, så kanske han skiter i att komma tillbaka hit.....




Min älskling =)


Vårat media rum är så gott som klart nu =)

Äntligen... M har jag knappt sett till sen han fick upp projektorn.... Han och P sitter och spelar mest hela dagarna =) Rummet vart så bra.... Måste bara hitta dynorna till soffan så blir det ännu bättre....

Här får ni se lite före och efter bilder =)


Hemska färger... Hur kan man vilja ha det så här???


Usch och fy... Men snart blir det bra =)

Ny tapet och nya gardiner och blommor... Visst ser det mysigt ut =)

 


Nya duken... Vi har en egen liten biosalong... Nu fattas bara popcornmaskinen =)


Som sagt det fattas dynor till soffan....

Nu har ni fått en liten uppdatering. Och jag ska snart komma med mer =)

Har lite mer att berätta... men det väntar jag med =)

Puss puss


KOMMENTARER
Postat av: Anonym

Äntligen! så fint rummet blev.Sitter i stugan i fjällen kanon skönt ca 1 meter snö och 5 grader kallt,Ztinky är oxå med.Hoppas det inte dröjer så länge till nästa inlägg Vänter

krammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

2010-01-03 @ 17:00:16
Postat av: Malin

men vad fint ! Puss puss<3

2010-01-03 @ 19:30:45
URL: http://doloreexamino.blogg.se/
Postat av: din bajs

o riktigt fint skulle det bli i vardagsrummet oxå med ev svart tv bänk =p

2010-01-04 @ 08:12:33
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: Mamma

tråkigt att en annan katt tagit Torstens fina hus, men får han vaten över huvud kommer han nog inte tillbaka. Oj oj oj vad fint det blev. vad ni är duktiga.....

ha de gott.

krammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

2010-01-04 @ 11:39:54
Postat av: Ka

fin blogg:)

2010-01-04 @ 12:15:31
URL: http://priiinah.blogg.se/

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0