Bugg

I torsdags så började jag äntligen på min buggkurs =) Såååå himla roligt. Jag skulle kunna bugga hela veckan.
Ska dock bugga i dag oxå pga att nästa torsdag så drar jag, mina systrar och  Malin på kryssning =) Och eftersom att jag inte vill missa nåt så får jag vara med ikväll istället =). Ååå vad jag längtar.



Igår så va jag hos Malin. det var meningen att vi skulle baka bullar men vi orkade inte. Det var att vi köpte massa chips och mat och satt och tryckte i oss... Så nu gäller det att gå ut och röra på sig, så inte vågen visa uppgång =).
Vi har ju börjat med en tävling på jobbet..... Vi ska ha nåt våran mål vikt senast 1 juni.... Och det SKA jag klara av. Så nu är det träning som gäller =)


Som sagt på torsdag drar vi på kryssning, ska bli såå himla kul. Har ju aldrig åkt med systrarna eller Malin heller för den delen. Ska bli kul. Och dessutom så är det inte Cinderella heller, den båten är jag lite trött på. Nu är det siljaline som gäller =).

 

På återseende

 

Puss puss


KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Det låter ju roligt både bugg och kryssning med systrar + Malin.Hoppas ni får en trevlig tripp

med var rädda om er!!!

Kram i massor

2010-01-24 @ 16:58:22
Postat av: Mamma

Trevligt med att göra saker som man tycker är kul.

Men ta det lugnt......

kramar i massor

2010-02-01 @ 14:12:20
Postat av: ttttheresa

Vilken båt åkte ni med då? Ifall om ni var på den min bror och far jobbar på :P

2010-02-01 @ 23:54:13
Postat av: Theresa

Nej! Dom är på den "nya" båten - Galaxy (Sthlm-Åbo)

2010-02-03 @ 22:50:18
Postat av: Mamma

Ja du det var inge dålig resa!!!!!!

Tur att ni hittade varnadra och dina "BORTTAPPADE KORT" HA de bra.

Kramar i massorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

2010-02-08 @ 08:07:48

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0