Jaha

Jaha nu sitte jag här igen.... Det har gått några dagar sen sist jag skrev. Men nu sk ajag nog kunna komma igång igen.
Har inte varit sugen på att blogga, dels för att jag BARA jobbar känns det som och sen så har det varit jobbigt nu ett tag på andra fronter =( Men det är på väg att ordna upp sig =)

Skön att alla helger och sånt är slut nu. Nu kan vi blicka framåt och bara invänta våren och sommaren =) Gissa om jag längtar?! Att få göra iordning på våran uteplats och kunna grilla när vi vill och bara sitta ute i min egen trädgård och mysa =)

Tror att Torsten oxå vill ha somma, så alla snygga kattdamer kommer fram =) Hihi.

Ååå va härligt med allt det gröna =)

Nu ska jag fortsätta att jobba.... på återseende.

Puss puss

 

 


KOMMENTARER
Postat av: mormor

Ja ibland känns det som man bara jobbar äter sover.

ska livet vara så? Länktar till sommar och semester.



krammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

2010-01-17 @ 11:33:58
Postat av: Mamma

ja nu längtar men verkligenefter våren och sommaren såman kan hållas ute i trädgården......Hoppas min lilla tös mår bättre. vill färglägga min tatuering.

kramar i massor

2010-01-19 @ 06:32:48

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0