Livet...........

Ibland känns livet såå himla meningslöst. Varför leva och lära massa saker? Utsätta sig själv för rädsla mm när man ändå ska dö. Då har man ju ingen användning för allt iaf!?

Jag har massa olika saker inplanerat som är jätteroliga men som sagt allt känns så himla meningslöst.

Vad och hur ska man göra för att komma ur sin lilla bubbla och börja leva livet???

Jag har så mycke frågor till mig själv som jag inte kan svara på. Men som jag måste få svar på, annars så spricker jag.  

Hur ska man göra???






//

KOMMENTARER
Postat av: Mormor

du varför grubblar du så mycket!? Lev här och nu.

planera inte så mycket,ta dagen som den kommer.



Kram älskar dig

2010-01-19 @ 14:37:07
Postat av: Anonym

Mormor har nog erfarenhet...verkar vara en bra livsfilosofi....KRAM

2010-01-22 @ 09:48:38
Postat av: Mamma

ja du gumman, fundera inte så mycket, utan lev livet och ta dagen som den kommer.

Tänker på dig mycket.

kram

2010-02-01 @ 14:14:46

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0