Motion... =)

I morse så föreslog min älskling att vi skulle spela badminton på eftermiddagen. Självklart sa jag och tyckte att det skulle bli jätte roligt... Jag erbjöd mig till och med att ringa och boka bana.

Vi åker till backahallen och går ut på våran bana..... Vi spelar ett tag innan jag förstår vad min Älskling egentligen har i baktanken..... Han vill spela badminton enbart för att motionera mig.... Han skjuter först åt höger, sen vänster så man får sprinag fort som fan för att hinna slå iväg bollen eller va fan det kallas.... Jag påpekar min misstanke om att han ville motionera mig idag.... Då står han med ett stort flin.... Den j*veln =)

Men jag är glad att min älskling tog med mig, så vi fick göra nåt tillsammans.... Och att jag fick röra på mig... det var ett tag sen om man säger så ;).





I lördag så va jag och Malin ute och käkade och kollade på bio. ( Dumt egentligen eftersom att vi har biorum här hemma). Vi åt på Efesos och såg sen Götakanal 3.

Vi börjar med maten: Den var ok.... Mätta blev vi iaf. Men på natten vaknar jag av att jag mår såååå fruktansvärt illa. Jag går upp och spyr... och det var längesen jagf spydde så mycke. Lägger mig igen men det dröjer inte länge innan jag måste upp och spy lite till. Och vilka kramper i magen jag fick sen. Gissa om jag blev orolig att det var mina vanliga kramper som skulle börja igen.... Men som tur var, var de ingen fara =)
Malin ringer dan därpå och frågar hur jag har mått under natten. Så jag berättar vad jag har hållt på med... Och Malin hade haft likadana symtom. Vi kom fram till att vi har blivit MATFÖRGIFTADE. Och så fort det blev måndag så ringde jag och anmälde detta till miljö och hälsonämnden =)

Göta kanal då: Jo, det var bra, bättre än tvåan iaf. Jag hade inte räknat med att den skulle vara bra, så det var ju över mina förväntingar =)

Nej nu ska jag lägga mig på soffan och bara ta det lugnt. Det är jag värd idag =)

Puss puss


KOMMENTARER
Postat av: Jenny

Mjo det var bra snuskigt i toan vill jag lova =P men bilder finns redan i bloggen

2010-01-06 @ 12:04:17
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: mormor

Inte kul att bli marförgiftad,har ni talat om det för resturangen? (pengar tillbaka)

Kram från ett kallt Härjedalen 30-

2010-01-06 @ 15:18:58
Postat av: din bajs

Fanks darling! Får åka dit o kolla. <puss!

2010-01-13 @ 09:28:05
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej!!!

Detta skall ni ta uppmed restaurangen så ni får pengarna tillbaka....

2010-01-19 @ 06:29:30

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0