Vi har blivit med HUS =)

Japp, det är sant. Ett hus där jag och min andra hälft ska bo VÄLDIGT länge. Och det bästa av allt.... vi har sjötomt, så våran utsikt när vi ska äta frukost eller bara sitter ute på våran underbara altan är helt underbar =) Kan det bli bättre!!??

Nu gäller det bara att sälja våran lägenhet. Men jag tror inte det ska vara nåt problem. Vi har redan fått bud på den innan visning så vi hoppas att det kommer många och tittar på den men framförallt budar på den. Ju mer dessto bättre =).

Jag vill flytta NU.... helst hade jag velat flytta igår. Men det är ju tur att vi inte har "hunnit" packat upp allt än, så det blir inte lika mycke att packa denna gång!!

Annars då.... Ja just nu har vi semester och är inne på sista veckan. Vill INTE gå tillbaka till jobbet. Jag skulle vilja vara ledig i minst 4 veckor till. Känns osm om man inte har hunnit med nånting. Men jag är lycklig ändå. Jag har ju hunnit umgåts med min underbara Bästis och min älskade unge Elsa <3. Jag förstår inte hur några kan betyda så mycke i ens liv. Dom är helt underbara <3.

Mycke bugg är det på mitt schema oxå. Det är ju hur kul som helst... Frågan är bara varför man inte började med det tidigare. Nu måste jag hitta mig en danspartner så jag kan lära mig massor och att vi kan börja tävla sen =)


Nu får det räcka för denna gång.


På återseende!!!


Puss och kram







KOMMENTARER

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0