Hej hopp

Nu vart det JÄTTE längesen jag skrev.... som vanligt med andra ord =).

Jaha, vad har hänt sen sist??? Jag jobbar fortfarande på F-stöd, jag är fortfarande rökfri =), sommaren är här...osv osv. =)

Torsten har flyttat IGEN..... Han försvann en torsdagskväll och vart bort i några dagar. Natten till tisdagen så hade han  varit hemma hos S & T och käkat lite mat och sen va han bort igen =(. 3 veckor senare kommer han inklampandes ho S & T mitt i deras melodifestivals firande med vänner. Där står han som ett fån och vill ha lite mat. Jag åkte dit tidigt som bara den för att köra över kattlåda, mat och hans leksaker. Klart att jag är lessen men om jag ska tänka på min underbaraste katt så har han det bättre på landet där det inte är så mycke folk och bilar. Där kan han jaga råttor, sorkar mm mm. Han kan komma och gå som han vill. Vi träffar ju honom iaf. Han är ju inte helt borta. Och nu när det är sommar så kommer vi ju att se han nästan varje dag med tanke på att vi kommer att bo vid poolen =).

Ååå, va jag vill ha semester nu!!! Tänk om man kunde vara ledig hela sommaren. Vilken lyx. Kanske ska börja spara pengar så man kan ta ledigt hela sommaren nästa år =) Kanske vore en ide. Undra hur mycke man behöver spara.... man har ju 4-5 veckor betalt så då är man utan pengar i ca 6 veckor.... Oj, det blir lite pengar det. Jaja, drömma kan man ju iaf göra =).

Nej, nu ska jag nog ta och jobba lite.

På återseende

Puss puss



KOMMENTARER
Postat av: Mormor

Kul att du skrivit lite igen. du vet ju att jasg kollar varje dag. kram

2010-06-09 @ 08:03:20
Postat av: Anonym

BRAAAAAAAAAAA PETRA!!!



Fortfarande rökfri:):):)

2010-06-10 @ 07:52:29

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0