Rök fri =)

I morgon lördag kl 12.00 så har jag varit rök fri i 3 veckor... Och det går sååå hilma bra =). Är inte alls sugen på att röka. Känner att detta kommer jag att klara.

Gjorde det stora testet att gå ut och festa oxå!! Och det var inga som helst problem. Klart jag vart lite sugen men jag höll på mig... Sen framåt kvällen då man blev lite rund om fötterna så hade jag ju glömt bort att jag inte ens rökte =).

Nu väntar jag bara på att min kära sambo ska fria =) Han sa ju det att om jag inte slutade att röka så skulle inte han fria till mig!!! Klart jag slutar då =) 

Det har ju både postitiva och negativa sidor.... Positiva: Jag orkar mer, är gladare fräschare och sover bättre.
Negativt: Jag känner den riktiga smaken på mat och godis... och det är inte allt som samakar gott längre =)
Men det kan jag leva med.... =)

Nej nu måste jag iväg och handla lite mat eftersom att jag glömde matlådan idag =(.

På återseende.


Puss puss


KOMMENTARER
Postat av: Anonym

Bra Petra:):):)



Puss o.kraaaaam...

2010-05-17 @ 07:08:45
Postat av: A

va bra =D

2010-05-17 @ 07:21:11
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: Mormor

VAD DUKTIG DU ÄR:)<3

2010-05-17 @ 15:05:02
Postat av: Maria

Duktiga du :)



Vart har du fått jobb - socialen eller e jag ute o snurrar??



:)



KRAM

2010-05-17 @ 15:55:33
URL: http://familjenlinder.nu
Postat av: Mamma

Vad duktig du är som klara av att sluta röka.

älskar dig

2010-05-25 @ 12:55:18
Postat av: Knixie

När du har tid någon dag så får du gärna gå in på min blogg och skriva en kort recension om vad

du tycker om bloggdesignen jag gjort till dig. Både bra och dålig kritik är välkommen. Om jag exempel träffa rätt på hur du ville ha bloggen m.m.



Du får förresten säga till när du tycker det är dags för en ny design =)

2010-06-02 @ 06:47:17
URL: http://knixieoknas.blogspot.com

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0