Är det nån som läser/ tittar in??

Är det nån som läser denna blogg längre...??? Eller jag menar är det folk som fortfarande kikar in här då och då??

I sånt fall kanske man skulle uppdatera lite!? Men tar nog int det idag... Tror jag!! Har ju inte skrivit hör sen i september och det blir ju en hel del att skriva så jag kanske får ta det i omgångar =)

Vi har iaf flyttat till vårat hus. Och som jag skrev... Mycke kan gå sönder!!! Och ja, det mesta som amn kan tänka sig har gått sönder i detta hus. Det var bland det skitigaste hus jag sett.... Hans om bodde här innan är nog den snuskigaste människa jag träffat..... Hur kan man bo i sån skit??? Jaja, vi har fått köpa rengörningsmaskiner för att få det rent.... Fönstrena är dock inte rena men det får jag ta till våren!!! Vi trivs som bara den här. Vi har världens underbaraste utsikt, inga grannar som stör och allt är bara vårat =).
Vi sa att vi inte skulle renovera till att börja med.... men efter att man har bott med furupanel i 2 månader så spyr man nästan när man kommer hem!!! JAG HATAR FURU!!! Nu är mitt vardagsrum vit och fint och alldelses, alldeles underbart. Nu trivs jag ännu mer. Hallen och köket är fortfarande i furu men det ska snart ändra sig =)


Ne nu ska jag väcka min man!!! Och snart kommer min syster och hennes andra hälft!! SKa bli kul att ses igen =)

Puss puss




KOMMENTARER
Postat av: Anonym

Hej!läser fortfarande men tråkigt när det inte finns nott att ål to riiiiiiiiiiid and to seeeeee...... Kram :):):):)

2011-01-14 @ 10:18:26

Kommentera något här:

Om du tycker om min blogg får du gärna följa den på bloglovin
bloglovin
Namn:
Mins mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0